De NS helpdesk staat voor u klaar!

Het is heel goed mogelijk dat Nederland het land is met het drukst bezette spoorwegnetwerk van de wereld. Met alle kilometers spoorrails op zo’n klein stukje aarde is dat natuurlijk ook niet verwonderlijk. Dit is een reden dat er af en toe iets mis kan gaan bij de Nederlandse Spoorwegen. Gelukkig is er daarom de NS helpdesk, waar je terecht kunt met al je vragen. Online kun je al een hele hoop informatie vinden om je op weg te helpen. Wat voor vragen heb je? Betreft het:

  • De OV-chipkaart (bij diefstal of verlies bijvoorbeeld)
  • Een wijziging in de vertrektijden
  • Vertraging en in dat geval geldteruggave.

Bovenstaande zijn slechts enkele onderwerpen waarmee je bij de NS klantenservice terecht kunt.

Vragen? NS klantenservice!

Om te beginnen kun je online zoeken naar een antwoord op je vragen, maar als je daar niet slaagt, kun je ook persoonlijk contact opnemen met de NS klantenservice. Het is natuurlijk ook mogelijk om het personeel van de Nederlandse Spoorwegen op een van de stations te benaderen. Dan kun je wellicht ter plekke geholpen worden. Soms komt er echter meer bij kijken en zal er ook even wat tijd overheen kunnen gaan. Maar daarom neem je natuurlijk contact op met een klantenservicemedewerker.

Goed geholpen

Als het goed is weet een medewerker van de NS klantenservice precies wat hij of zij doet en ben je binnen no-time geholpen. Als dat niet zo één twee drie gaat, kun je ook een klacht indienen. Dan zal er ongetwijfeld snel een oplossing komen. De NS klantenservice is natuurlijk in het leven geroepen om treinreizigers te helpen hun bestemming te bereiken en dit zo comfortabel en plezierig mogelijk te kunnen doen. Indien er zaken spelen die niet helemaal naar behoren lopen, is hulp inschakelen altijd een goed idee.

http://deklantenservice.nl/bedrijven/ns-klantenservice/