Categoriearchief: Mode en Kleding

Hoe kiest u een rugzak uit?

De capaciteit en de transportcapaciteit van een rugzak zijn vermeld in liters. Deze waarde geeft duidelijk aan hoeveel ruimte het draagsysteem biedt. Dit maakt het makkelijker voor u om in te schatten wat u erin kunt opbergen. Informatie over hoogte, breedte en diepte is vaak minder zinvol, omdat veel modellen conisch of rond van vorm zijn. Dit maakt het moeilijk in te schatten hoeveel bagage je in je rugzak kunt meenemen.

Bij normale dagrugzakken voor volwassenen is tussen de 20 en 30 liter voldoende. Een grote reis- of wandelrugzak kan een volume hebben van ongeveer 60 liter, zodat alles van een tent tot een slaapmat zijn plaats kan vinden in en op de rugzak. Vooral trekking-, wandel- en buitenrugzakken hebben meestal veel gespen en/of haken aan de buitenkant, die extra mogelijkheden bieden om blikjes, flessen of de slaapzak vast te maken.

Kleine rugzakken zoals dagrugzakken of notebookrugzakken hebben meestal alleen schouderbanden. Zorg ervoor dat ze voldoende breed, ergonomisch gevormd en aangenaam gewatteerd zijn. Een stevig rugpand beschermt ook uw rug. Voor uw draagcomfort is het prettig als de rugbekleding luchtcirculatie toelaat zodat u niet te snel een zweterige rug krijgt. Naast de schouderbanden hebben grote trekking- en buitenrugzakken meestal een borstriem om de schouderbanden op hun plaats te houden en het gewicht van de schouders te verdelen over verschillende punten.

Een belangrijk onderdeel van een hoogwaardig draagsysteem is ook de heupgordel. Hierdoor verschuift het gewicht naar de heup- en bekkenbotten en wordt de gevoelige wervelkolom ontlast. De bekkengordel moet precies ter hoogte van de heupbotten rusten. Om het betreffende rugzakmodel optimaal aan te passen aan uw lichaamsgrootte, hebben hoogwaardige rugzakken de mogelijkheid om de hoogte van het draagsysteem te variëren en deze perfect aan te passen aan uw individuele lichaamsgrootte.

 

Vriendschapsringen in een relatie

Toen de vriendschapsringen voor het eerst op de markt kwamen waren ze bedoeld voor vrienden en was het vooral gericht op tieners. Naarmate de Nederlandse cultuur veranderde gingen de vriendschapsringen ook een andere rol spelen.

In het begin waren vriendschapsringen van rond een gulden of vijf. Tieners kochten het voor hun beste vrienden en dit was het idee erachter ook. De grote doelgroep en consumenten waren dan ook tienermeisjes. Dit veranderde wel in de loop van jaren en begonnen tieners ook aan hun vriend of vriendin vriendschapsringen te geven.

Na een tijd werd het gewoon om in een relatie vriendschapsringen aan elkaar te geven. De vriendschapsringen kwamen nu ook in goud en zilver. De prijzen liepen dan ook erg hoog op met het hoogtepunt nu. Anno 2017 bestaan er vriendschapsringen dat honderden euro’s kosten. Nu worden ze ook door volwassenen in relaties gekocht en aan elkaar gegeven.

Het heeft tot een bepaald hoogte de trouwringen vervangen doordat steeds minder mensen trouwen. Het symbolisme van de vriendschapsringen is wel hetzelfde geworden als die van trouwringen. Het staat voor de liefde en de oneindige cirkel. Liefde kent immers geen begin of een einde zoals het geval is met een cirkel van de vriendschapsringen.

lucardi.nl

names4ever.nl

Horecakleding geeft uw bedrijf uitstraling

Horecakleding, dit zal uw bedrijf uw eigen uitstraling geven!

Als u een eigen bedrijf heeft dan wilt u natuurlijk dat alles er tip top uitziet. U moet hier waarschijnlijk erg veel voor doen want een goed lopend bedrijf hebben is niet zomaar geregeld. U moet misschien veel aan het interieur besteden, dit kan soms erg veel tijd kosten. Het is dan ook extra leuk dat de horecakleding van uw werknemers hier helemaal bij past. Het is namelijk belangrijk dat u een eigen stijl heeft, op die manier onderscheid u zich van alle concurrenten met horeca gelegenheden. U zult eruit moeten springen en dit kunt u doen door middel van horecakleding te bestellen wat volledig bij uw bedrijf past. Horecakleding is iets wat de klant op het eerste oog ziet en dus is het erg belangrijk. Wanneer u bijvoorbeeld een vrij chique zaak heeft, is het natuurlijk heel erg toepasselijk wanneer uw kleding ook heel erg chique is. Tevens kunt u bij een goed bedrijf uw logo, de naam van uw bedrijf of bijvoorbeeld een slogan op de horecakleding laten bedrukken. Hiermee maakt u namelijk ook extra reclame voor u bedrijf en dat is natuurlijk wel heel erg fijn. Op deze manier zorgt u er namelijk voor dat uw zaak nog meer klanten zal krijgen en dit is nu precies wat u wilt. Ook is het erg belangrijk dat uw werknemers de kleding dragen die een beetje bij de functie past. Het is bijvoorbeeld voor een kok van groot belang dat de kleding steriel is en niet open plekken heeft zodat er zo hygiënisch mogelijk gewerkt wordt. Maar ook bij de bediening is hygiëne van groot belang, verzorging van de kleding is dus erg belangrijk. Werkkleding kan je online op verschillende sites drukken en bestellen.

Het bestellen van de horecakleding voor uw horecazaak

Wanneer u graag horecakleding wilt bestellen, is het natuurlijk heel erg belangrijk dat u kiest voor goede kwaliteit. U ontvangt goede kwaliteit bij een goed bedrijf, een bedrijf die de afspraken na komt en waarbij u uw bestelling op tijd ontvangt. Ook is het erg fijn wanneer het bedrijf een groot assortiment heeft. Op die manier is er altijd genoeg keuze en kunt u zich op die manier onderscheiden van de concurrentie. Tot slot is ervaring van medewerkers voordelig, zo kunnen zij u altijd helpen bij vragen.

http://www.shirtsenzo.nl/horeca-kleding/

Poloshirts bedrukken

Het poloshirt

 

Het poloshirt (polo) is een kledingstuk met gewoonlijk korte mouwen en een kraag zoals dat van een overhemd en een korte sluiting met knoopjes aan de voorkant. Het poloshirt werd in de jaren twintig ontworpen door tenniskampioen René Lacoste. In die tijd speelde men nog tennis volgens de etiquette in een wit poplin overhemd met lange mouwen. Door de warme zomers in Amerika was dit niet comfortabel om in te tennissen. Lacoste droeg zijn poloshirt voor het eerst in 1926. In 1933 bracht Lacoste zijn poloshirt in samenwerking met zijn vriend op de markt. Lacoste is vandaag naast Ralph Lauren één van de belangrijkste producenten van kwaliteitspolo’s. Pas in de jaren zestig kwam het poloshirt uit zijn sportieve context en werd het deel van het straatbeeld.

 

Poloshirt dragen

 

Het poloshirt wordt nog steeds bij sport gebruikt bijvoorbeeld bij het paardrijden en tennissen of golf, maar het is ook niet meer uit ons straatbeeld te denken. De polo kan zowel in als over de broek gedragen worden. In de broek wordt vooral in de Verenigde Staten en West- en Zuid-Europa gedragen. In Nederland draagt men het liefst de polo over de broek heen. Een poloshirt kan zowel stoer en netje zijn. Je kan een poloshirt met vele kledingstukken combineren, een voorbeeld hier van is om een polo onder een tuinbroek te dragen of boven een rok of natuurlijk gewoon boven een broek. Voor de mannen kan je een polo boven alle soorten broeken aan doen voor in de zomer een leuke korte broek en de winter een lange broek. Een poloshirt geeft je dus genoeg mogelijkheden om te dragen.

 

Poloshirts bedrukken 

 

Bij zeefdruk kan een drukkerij alle soorten textiel van uw gekozen poloshirt bedrukken. Wij werken met een fantastische automaat die kwalitatief alle kleuren tot leven brengt.

 

Sanflex of Sanflex Work is super geschikt voor kleine oplages en herhaling bestellingen. Wij kunnen ook de logo’s op voorraad voor u houden. Door middel van verhitting wordt uw logo op uw poloshirts bedrukt.

 

Borduren is uitermate geschikt voor textiel met grovere structuur. Wij gebruiken de beste garens alle soorten textiel kunnen worden borduurt. Er moet éénmalig een borduurkaart worden gemaakt voor uw logo of eigen ontwerp.

 

Digitale druk is geschikt voor kleine oplages en mogelijk waar katoen het grootste bestandsdeel is. Met deze techniek kunnen kleuren prints/foto’s ook met kleine details van hoge kwaliteit op uw poloshirt bedrukt worden.

http://www.shirtsenzo.nl/poloshirts/