Categoriearchief: Telefonie

De vaste lijn van VoIP versus ISDN

De werknemers van de bedrijfsomgeving zien het vandaag heel anders dan een paar decennia geleden. Vooruitgang op het gebied van communicatietechnologie en vooruitgang op het gebied van internetontwikkeling ondersteunen bedrijven en werknemers op verschillende manieren om werk gedaan te krijgen.Een belangrijke communicatietechnologie die door internet is getransformeerd, is telefoondienst. U ziet vaak mensen die VoIP of vaste telefoondiensten gebruiken, en beslissen welke voor u de juiste is, is belangrijk. Read more [...]

Kwaliteit over kwantiteit

Contactformulieren zijn voor veel bedrijven de norm als het gaat om klantcontact, gevolgd door social media of een email adres op de bedrijfswebsite waar klanten naartoe kunnen mailen. Op zich niets mis mee, want veel klanten hechten veel waarde aan de mogelijkheid om via geschreven tekst in contact te komen met een bedrijf. Voornamelijk omdat dit de mogelijkheid geeft om het bericht goed te formuleren, of omdat het iets afstandelijker is waardoor men zich vrijer voelt om te zeggen wat ze willen Read more [...]