Bespaar tijd en kosten met een innovatieve prikklok

Als u verantwoordelijk bent voor het belonen van uw personeel, dan heeft u een tijdregistratiesysteem nodig waarmee u snel kunt zien hoeveel uren ze hebben gedraaid. Dat is ook handig als u meer inzicht wilt in het gedrag van uw werknemers en als u beoordelingsgesprekken moet gaan houden. Een goede prikklok bespaart u tijd en kosten. U heeft minder administratie, u heeft de gegevens altijd snel bij de hand en als u kiest voor een systeem met mobiele telefoon of biometrie, dan hoeft u ook niet te investeren in kaarten of tags. EasySecure International verkoopt innovatieve systemen op maat, zoals een prikklok, waarmee u tijd en kosten bespaart.

Het belang van een nauwkeurige prikklok

Een registratiesysteem is niet alleen handig om het binnenkomen en weggaan van uw personeel mee te meten. U kunt het ook gebruiken om uw medewerkers toegang te geven aan bepaalde ruimtes en afdelingen die relevant zijn voor ze. Op die manier bepaalt u zelf wie waar wel en niet naar binnen mag en dat kan belangrijk zijn. U kunt de kaarten van het tijdregistratiesysteem gebruiken als identificatie en een manier voor uw beveiliging om direct te zien of iemand bevoegd is om binnen te zijn. Als laatste is het uiteraard een manier om te registreren wat uw personeel doet. Komen ze op tijd binnen, werken ze lang genoeg, hoe vaak gaan ze naar buiten? U vindt het antwoord op deze vragen in een paar seconden met een prikklok van EasySecure International.

Mobiele telefoons als toegangskaart

Een optie die EasySecure International aanbiedt en waar steeds meer mensen voor kiezen is die met de mobiele telefoon. Uw personeel gebruikt hun eigen telefoon om binnen te komen en dat betekent dat u minder te maken krijgt met vergeten en kwijtgeraakte kaarten. Het is een bijzonder gebruikersvriendelijk tijdregistratiesysteem, zowel voor u als voor uw personeel, en het bespaart u administratiekosten. U heeft uw investering snel terugverdiend omdat u efficiënter bent geworden.