Kwaliteit over kwantiteit

Contactformulieren zijn voor veel bedrijven de norm als het gaat om klantcontact, gevolgd door social media of een email adres op de bedrijfswebsite waar klanten naartoe kunnen mailen. Op zich niets mis mee, want veel klanten hechten veel waarde aan de mogelijkheid om via geschreven tekst in contact te komen met een bedrijf. Voornamelijk omdat dit de mogelijkheid geeft om het bericht goed te formuleren, of omdat het iets afstandelijker is waardoor men zich vrijer voelt om te zeggen wat ze willen zeggen.

Toch heeft het zeker ook nadelen. Een geschreven bericht via social media en email komt wellicht vaker voor dan een telefoontje, maar vaak zijn ze ook beknopt en is het lastig de onderliggende redenen voor een bericht er uit te vissen wat het vaak lastig maakt om een klant accuraat van dienst te zijn, of om de klant de aandacht en precisie te geven die hij of zij verdient.

Een telefoonservice is om deze rede vaak toch een must voor elk bedrijf. Een telefoongesprek biedt immers de diepgang die anders ontbreekt. Zo is de interactie een must om een goede band op de bouwen en het vertrouwen te winnen van de klant. Daarnaast is het met een telefoonservice ook een stuk makkelijker om een achterliggende rede te achterhalen en de klant beter van dienst te zijn.

Daarnaast is telefoonservice niet persé een grote investering, mits je het goed aanpakt. Zo is het helemaal niet nodig om nieuw personeel aan te nemen of de huidige administratie met extra taken op te zadelen. Zo biedt www.antwoordservice-telefoonservice.nl verschillende diensten met betrekking tot telefoonservices aan. Op deze manier is het geen grote investering, zeker niet als je het vergelijkt met de extra kwaliteit die je ermee terug krijgt en ermee kunt leveren aan je klanten, wat het bedrijf alleen maar ten goede komt.

http://antwoordservice-telefoonservice.nl/