Medewerker communicatiecentrum De Mandemakers Groep — Waalwijk

Functieomschrijving

Vragen beantwoorden of oplossingen aandragen? De klant staat altijd centraal! DMG, een huis vol mogelijkheden. Standaard oplossing? Bij ons niet! Als klantenservicemedewerker krijg je bij ons de ruimte om onze klanten op de juiste manier te helpen en grensverleggend mee te denken. Ook in deze functie en afdeling kun je doorgroeien.

Als klantvriendelijke callcentermedewerker profiteer je van de volgende kansen:

Luister goed naar de mening van de klant: de bon is niet erg duidelijk of willen de openingstijden van Woonexpress weten? Je helpt onze klanten op de juiste manier en registreert alles in het systeem.

Wees oplossingsgericht en handel onafhankelijk.

Zet je in de positie van onze klanten.

WIJ ZIJN

Op ons hoofdkantoor in Waalwijk werkt dit team van 65 collega’s hard om klanten 100% tevreden te stellen. De werksfeer is erg goed. Zoals afdelingsmanager Robert Hartkoorn (Robert Hartkoorn) omschreef: “Dit team heeft een familiale sfeer. Het is een prettig team. Er wordt hard gewerkt, maar er is ook ruimte voor vertier.

Onze medewerkers zijn anders. Daarom krijg je van ons:

Goed salaris en reiskostenvergoeding.

Teken direct een contract voor onbepaalde tijd en de proefperiode is 2 maanden.

Mede dankzij onze eigen DMG Academy zijn er veel doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf.

Onze producten, ziektekostenverzekering en interne kinderopvangkortingen.

BEN JIJ?

Wij zijn mannen. Wie ben jij, heb jij de eigenschappen die bij ons en de vacante klantenservice passen? Neem uw goede communicatieve vaardigheden en aanpassingsvermogen als voorbeeld. U kunt ook thuis:

MBO 4 werk- en denkniveau

Vaardig in het Nederlands.

Ervaring van callcenterpersoneel of cateringpersoneel (voordelen, niet vereist).

Mogelijkheid om 32-40 uur per week te werken.

Ben jij een cyborg?

Ben je geïnteresseerd? Pret! Solliciteer dan direct.

https://nl.nieuwejobs.com/job/q/administratie-medewerker.html